MŮJ PLAYLIST-DUBEN 2015

Ahoj,
vítám vás u dnešního příspěvku...jak jste si už všimli, je to můj playlist za duben.
Asi to tady nebudu nějak rozpitvávat, tak nějak nevím co k tomu víc říct:D Jsou to spíše staré písničky,ale během dubna jsem se do nich fakt zaposlouchala:)
                1) Young rising sons-high
                2) Hozier- take me to church
                3) Geronimo- sheppard


               4) Bastille- Things we lost in fire
               5) Sam Smith- Lay me down (ale poslouchám jeden cover)
               6) Ellie Goulding- love me like U do
               7) Maroon 5 -Sugar
               8) Bastille- bad Blood
               9) Slza- Celibát
              10) Sebastian -Toulavá
              11) Wiz Khalifa- See you again
              12) arctic monkeys- do I wanna know
              13) the neighbourhood -sweather weather
              14) Bastille- of the night
              15) Taylor Swift- blank space
Jinak jsem samozřejmě stále věrná své milované Laně del rey a Edovi, ale to snad ani nemusím zmiňovat.
Tak to by bylo asi všechno...určitě mi napište, co jste si za duben oblíbili vy, a třeba mě seznámíte s nějakou novou písničkou:)
S láskou
-A❤️

2 komentáře:

  1. hodně dobrý je song 'Brother' od Alice in chains :) zkus si ho poslechnout, třeba se ti zalíbí :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo