OOTD 22.4.2015


Dneska bylo nádherně,tak jsem se rozhodla oprášit něco letnějšího:) tak jsem si pro vás připravila ootd. Pro toho kdo neví,co tato zkratka znamená, je to 'outfit of the day' v překladu denní outfit:)


vzala jsem si černé volné šortky,které trochu připomínají kraťásky boxerů a k nim růžový croptop s krajkovanými rameny:)
Pozn.kraťásky-tally weijl (mám je už něco okolo 1roku)
croptop-fbsister (vede new yorker)
brýle-Primark


Jelikož ale fouká studený vítr a občas zaleze sluníčko,není pořád nejtepleji (hlavně ne ráno!!!:(( ). Vyřešila jsem to tímhle šedým sakem/blejzrem z h&m
Pozn. Tady je nějak divně zkroucené, jinak ale je zcela normální:D
na nohy jsem nazula bílé, krajkované 'ťapky' které mám z primarku:) a jelikož jsem si primark fakt oblíbila, mám z něj i pár plátěných tašek. Jednu z nich jsem dneska využila:) (Pozn.nápis na ní-> Wake me up for the weekend)

Takže, tohle jsem dneska měla na sobě:) 
S láskou
-A❤️

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo