PESCOPOLLOVEGETARIAN?

Ahoj tak dneska jsem se rozhodla, že si pro vás připravím něco o mém pescopollovegetarianství:) řeknu vám co to je, jak jsem to řekla doma,jaké byly reakce atd.atd.atd.
Každý snad zná vegetariánství-> způsob alternativní stravy, kdy člověk nejí žádné maso. 
Dále je hodně známé veganství-> opět je to způsob alternativního stravování, ale tady člověk nejen že nejí maso,ale dokonce nejí/nepije žádné živočišné produkty:) tzn. nepije mléko, nejí vejce, med, sýry.....
Pak se dostáváme k pescetarianství-> zde lidi nejí žádné maso savců ani drůbež. Jí ale ryby a všechny živočišné produkty (vejce,mléko,med..)
Pollotarianství-> pollotariáni nejí maso savců a ryb,ale jí drůbež a živočišné produkty:) 
Dále znám ještě lessetariánství-> maso se konzumuje méňe než obvykle
A konečně se dostáváme k tomu, čím 'žiju' já:) PESCOPOLLOVEGETARIANSTVÍ-> pescopollovegetariani nejí maso savců, všechno ostatní ano- jím normálně ryby, drůbež i živočišné produkty:))



Sushi miluju:) je zdravé a moc dobré. Nejvíce mi chutná s lososem a s okurkou.


Ať využíváte alternativní způsoby stravy nebo ne, neměli byste zapomínat na velký příjem vitamínů. Spousta jich je třeba v homemadech ovocných fresh džusů a v salátech:)


Tohle je moje moc oblíbená večeře:) je to snadné.. Vemte si 2 chleby, sýr, olivový olej a rajčata:) všechno zapečte a máte hotovo:)vážně doporučuji:))
Pozn.omlouvám se za kvalitu této fotky:(

Časté otázky:
1)jaké byly reakce okolí? -Rodina to vzala v pohodě, dokonce mě v tom podporují a já jsem za to fakt strašně ráda:) Od kamarádů mám taky pozitivní reakce
2)nechybí ti maso nějak? -ne, udělala jsem si tabulky s nutričními  hodnotami a už na tom je zřejmé, že maso, které nejím se dá v klidu obejít:)
3)jaký k tomu máš důvod? -mám k tomu morální/etické důvody,ale i chuťové... Např vepřové nebo hovězí maso nějak extra nemiluju a tak mi nevadí se ho vzdát:) ty důvody etické jsou asi všem jasné...přeci by jste nesnědli svého psa, tak proč jíst třeba králíka nebo krávu.
4) zhubne se tím? -Rozhodně ne!!! Někteří lidé si to myslí,ale fakt to není pravda. Např hranolky nebo brambůrky jsou přece taky vegetarianské/veganské a fakt si nemyslím,že když bude člověk jíst jen to,zhubne:) 
5)jak si to doma řekla? -já jsem upřímně vůbec netušila jak to říct:D prostě jsem jednou večer přišla za rodiči a řekla: mami,tati já chci být pescepollovegetarianka:) odpověď byla smích,ale pak jsme se o tom normálně pobavili:)


To by bylo pro dnešek všechno...doufám,že jsem vám ukázala něco nového,co se alternativních způsobů stravování týče a že jsem vás po případě nějak namotivovala:)
s láskou
-A <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo