READY FOR SUMMER 2/2

Vítám vás u pokračování článku 'ready for summer':)
Posledně jsem vám představila svoje sluneční brýle, plavky a minišortky...dnes budu pokračovat v představování mých oblíbených letních kousků:))
*nevím proč jsem sem nahrála tuhle fotku ručníku,asi ve mně vyvolává pocit,že už se někde válím u vody:D btw.je z Ikey*


Nevím,jak je to u vás, já si ale s létem mimo jiné spojuji pláťené tašky. Mám jich docela dost,jsou skvělé, skladné, nosím je do školy,ale můžu s nima i k vodě. Teď bych vám je tedy ráda představila:)


Tuhle tašku jsem si vyráběla sama(asi před dvěma lety,tak se nedivte,že ten kruh není kruh:D) moc jí nenosím,protože si ji nechci zničit...měla jsem ji poslední den na mé bývalé škole a z druhé strany mám podpisy spolužáků:)


Tuhle ananasovou tašku jsem si koupila v Primarku asi za 2€:) je skvělá a nosím ji strašně ráda:) 


Další kousek, který jsem si sama vyrobila:) Pozn. Ano, je tam napsané lord voldemort...není tam 'u' pouze je již sepraná a já jsem líná to obtáhnout:D

Tuhle tašku s vtipným nápisem už znáte z předchozího příspěvku (ootd) :) je také z Primarku a opět za 2€ tuším:) 


Mezi další vyletněné doplňky patří kytičky do vlasů...já je sice nosím celoročně, ale přece jenom se nejvíc hodí k létu:)


*kopretinky jsou na čelence a jsou z claire's,dostala jsem je od kamarádek:) červené kytičky jsou také z claire's a také na čelence. Jednotlivá kopretinka je sponka a je opět z claire's. Bílá, malá růžička je na sponce a je z H&M. Tu poslední pestrobarevnou z tylu jsem si vyrobila sama:)*


Moje druhé plavky jsou už 'trošku' jeté. Nosila jsem je celou minulou sezónu,ale je mi lito je vyhodit:/


*jsou černobílé s aztéckým vzorem a neonově růžovými detaily. Kupovala jsem je v cropptownu:)* 

Jako poslední letní položku vám ukážu moje letní boty:) mimo následující by se mezi ně daly 100% zařadit mé bílé conversky, které znáte z předcházejících příspěvků:)




*Černé botky mám z New yorkeru a bílé krajkované z Primarku*

To b bylo pro příspěvek 'ready for summer' všechno:) doufám že se vám líbil a že jste načerpali inspiraci. 
S láskou 
-A❤️

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo