READY FOR SUMMER 1/2

Jelikož už je konečně teplo,rozhodla jsem se vytvořit tenhle příspěvek "ready for summer" Snad se vám bude líbit:)


Tohle je moje sbírka brýlí:) ze zhora jsou postupně z H&M,H&M,Primark,C&A a ty poslední jsou tuším opět z H&M:)

  K létu také samozřejmě patří koupání a opalování a tak jsem si pořídila tyhle skvělé plavky Triangle:) původně jsou dost drahé,já je mám od jedné slečny z votočvohozu:) jsou skvělé,pouze dávejte pozor aby vám seděli-> jsou docela těsné,ale snad se trosku vytáhnou:) 


Snad každá holka miluje šortky:) já vás proto seznámím s těmi mými:) 


Tyhle highweist kraťásky jsou asi moje nejoblíbenější:) mám je od jedné slečny z votočvohozu (opět:D) a původně jsou myslím z new yorkeru:)

Tohle nejsou úplně minišortky,jsou tak do 3/4 stehen:) jsou bílé, látkové a podle mě jsou strašně super na dovču k moři:)) vůbec ale netuším kde jsem je sehnala:/

Tyhle 'boxer pants' znáte už z předešlého příspěvku (ootd 22.4)

Moji další oblíbenci:) vyrobila jsem si je sama ze starých džínů a jsem s nima maximálně spokojená:) 
Tyhle kraťásky jsou zcela obyčejné a opět zcela netuším,odkud je mám:D

Tak tohle byla 1.část 'ready for summer'  snad se vám líbila:)
S láskou
-A❤️

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo