SHOPPING FEVER!

Pokud jsi pravidelnou čtenářkou Elle, nebo trávíš hodně svého volného času v obchoďácích, nemohlo ti uniknout, že od pátku 17.4. do neděle(dnešku) 19.4. se konala akce "shopping fever".
 Je to akce plná slev a já s mojí maminkou jsme se také zúčastnily:D


Byl to pro nás takový relaxační víkend, nakoupily jsme si nějaké nové věci (např moje nové tričko viz foto) a zašly jsme do našich oblíbených restaurací/kaváren:)
Takže tohle moje nové tričko je právě koupeno díky slevám, které fashion fever nabízel:) Je z Lindexu:) *brýle mám už nějakou dobu a jsou z Primarku a fotky jsou vlastně přáníčka a jsou od Vogue.Dostala jsem je od mamky,nevím kde se dají sehnat:(*
Pak jsem si koupila novou knížku od Johna Greena 'Příliš mnoho Kateřin' :) až se k ní dostanu,určitě napíšu,jaká je:) 

Za s.f. jsem ráda a těším se na něj příští rok!:)
S láskou
-A

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo