BARVÁM NEUTEČEŠ

Zdravím všechny a vítám vás u nového postu! Dneska se konal běh "Barvám neutečeš" v Praze v Bohnicích. Byl to druhý ročník tohoto rodinného běhu. Trasa byla dlouhá 5 km a bylo na ní 5 barevných zón. První byla s růžovou, druhá s modrou, třetí s fialovou a čtvrtá se žlutou barvou. Poslední zóna byla pěnová. Neběželo se na čas, ale pro zábavu:)
 Na akci byl samozřejmě bohatý, doprovodný program a spousta stánků. Musím uznat, že to bylo skvěle zorganizované. Celou akcí provázela Terka Dobiášová a hostoval tam např. Pavel Calta. se kterým jsem se pak setkala:)








V 15:15 proběhlo pod pódiem obrovské vyhození barev do vzduchu. Bylo to naprosto úžasné. Já mám fotek málo, ale určitě sledujte webpage téhle akce a časem určitě přidají i tam dost fotek:)(link) a ještě najdete nějaké na facebookové stránce (link)
Samozřejmě se účastnilo i několik slavných lidí. Mně se povedlo odchytit si a pokecat s Pavlem Caltou a s Raegem. Oba byli moc milí a jsem ráda, že jsem je potkala!



A takhle krásně pomalovaná jsem jela až domů, kde jsem všechno (naštěstí bezproblémů) smyla.
























Tak to by dneska bylo asi vše. Kdo z vás byl také na barvách a nebo se za týden chystá na color run?:) 
S láskou
-A❤️

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo