DVAKRÁT JINAK-BÍLÉ TRIČKO

Asi každá z vás má doma úplně obyčejné bílé tričko. Dá se nosit na miliardu způsobů, já vám dneska ukážu mé dva nejoblíbenější:)
 Tento příspěvek "dvakrát jinak" vám bude ukazovat,jak nosit jednu samou věc na dva způsoby:) dneska je teda v hlavní roli úplný základ.
 pozn.tričko seženete snad všude,já ho mám od značky street one.



1)HIPSTER,POHODLNÝ LOOK
v prvním případě jsem si k tričku vzala červenou,kostkovanou košili a roztrhané, šedé džíny s vysokým pasem:) nazula jsem si bílé,kotníčkové conversky:)Více to komentovat asi ani nemusím:D


*džíny mám ze zahraničí a košili z H&M

2)STYLOVÝ LOOK
Výhoda druhé možnosti je,že takhle můžete jít v klidu do školy,ale i na třeba důležitou schůzku/pohovor:) k našemu základu jsem si vzala homemade rozervané džíny,kardigan a sluneční brýle na oživení:) co se bot týče, vsadili jsem na tyto botky s širokým podpatkem.



*kardigan je z Tally Wejil, džíny původně z Terranovy, botky z New Yorkeru a brýle Rayban
+pokud chcete aby outfit působil více propracovaně,ale stále ležérně,vsaďte na klobouk! Já jsem sáhla po téhle obyčejné černé buřince z H&M

To by pro dnešek bylo všechno:) Omlouvám se,že příspěvek delší dobu nebyl- neměla jsem vůbec čas a vždyť to znáte:D
S láskou
-A❤️

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo