DVAKRÁT JINAK-DŽÍNOVÁ KOŠILE

Vítám vás u dalšího 'dvakrát jinak' a dnes jsem pro vás zkombinovala světlou džínovou košili. Myslím,že je to opět skvělý variabilní kousek a že jednu takovou má doma každá. Její možnosti jsou snad nekonečné, bylo vážně tězké vybrat jen dvě provedení,ale i tak doufám, že se vám právě tyhle dva looky budou líbit:)


*Dá se sehnat na spousta místech, já ji mám z H&M*

1)BE FREE
První variace je opravdu pohodlná. Svou milovanou košili jsem si vzala k volným kalhotám s výrazným vzorem, které jsou právě teď na výsluní. Já mám ty svoje už nějakou dobu, nicméně nádherné jsem viděla např.v H&M (můžete je  sehnat i v nějakém second handu)



*kalhoty- Tally Wejil,košile- H&M*

Na této kombinaci je skvělé,že v ní můžete běhat po městě, pokud obujete obyčejné bílé conversky, ale můžete z ní vytvořit i večerní verzi s pomocí podpatků.

*boty na vysokém podpatku- yellow galery*

2)GIRLY LOOK
Doopravdy dívčí look je tento druhý outfit. Košili jsem zastrčila do černé 'skater skirt' a bum,je tu perfektní kombinace do školy i do města.

*skater skirt- Amisu,košile- H&M*

Tady si opět můžete vyhrát s doplňky. Můžete 'schovat' masivní náhrdelník pod límeček, vzít si kytičky do vlasů nebo sáhnout po jemném náramku a balerínkách. Já jsem chtěla být trošku originální, tak jsem si do uší vzala dlouhé náušnice s hnědými pírky.
*náušnice- H&M*


Tak to bylo dnešní 2v1. Líbily se vám moje outfity?:) Napište mi, jak takovou košili nosíte vy! 
S láskou
-A❤️

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo