HAUL-VOTOČVOHOZ

Dneska proběhla v Praze 'vintedmania'. Šlo o jakýsi den otevřených dveří/ velkej bazar. Vybrala jsem si tam samozřejmě pár kousků a proto jsem se rozhodla udělat tento 'haul':) Ale jelikož toho nebylo moc,rozhodla jsem tento příspěvek shrnout s tím, co jsem si koupila přes votoč už dříve...však uvidíte sami:)Aplikaci Votočvohoz neboli vinted zná asi každá. Pokud ho ale neznáš, určitě na něj mrkni. Koupíš/vyměníš tam skvělé kousky:)




pozn. Můj účet: 
Určitě se mrněte a pokud budete mít o něco zájem,napište mi tam nebo na facebook:) Ale teď už zpátky k dnešnímu postu...

Na začátek vám popíšu verejší akci, představím nové kousky a nakonec ukážu ty,které mám už delší dobu díky votoči:) Celá akce proběhla v centru Prahy minutku od Vltavské. Byla to malá místnost ve které bylo spoooousta oblečnení a doplňků,které hledaly nové majitelky:) 
1)
Bílé tričko ze Zary se zajímavým zdobením jsem si naprosto zamilovala.



2)
Oversized crop top od River Island je naprosto skvělý a strašně se těším až ho začnu nosit. Stejně jako tričko ze Zary i poslední tričko z H&M mě vyšlo na 100Kč:)


3)
Proužkám jsem propadla už asi před třeni týdny. Proto ksem byla nadšená,když jsem v (říkejme tomu) showroomu narazila na tohle super tričko,původně z H&M.




To jsou tři kousky,které jsem si na téhle akcičce pořídila. Na akci jsem také zdarma dostala plátěnou tašku,notýsek a tužku s logem vinted. Pohoštění a milé slečny byly už jen detailem. Moc jsem si to s Pájou užila,doufám že se akce bude konat i za rok:)

*neřešte prosím, jak se tu tváříme*

Teď se přesuneme k druhé části příspěvku a to jsou kousky,které mám třeba už nějakou dobu,ale koupila nebo vyměnila jsem je právě na votočvohozu:)
1)DŽÍNOVÉ HIGH WEIST KRAŤÁSKY




Tyhle suprový kraťásky mě i s poštovným přišly na 140Kč. Mám je od zimy a strašně jsem si je zamilovala,ačkoli mi jsou velké v pase:( Proto do nich vždy zastrčím nějakou košili nebo svstřík:)

2)PLAVKY TRIANGLE

Opravdu za skvělou koupi bych považovala tyto růžové plavky od značky triangle, které jsem již představovala v 'ready for summer'. Koupila jsem je za 400Kč,což mi připadá jako celkem normální cena za plavky:)

3)NÁRAMEK S PŘÍVĚSKY
Jelikož tam vystavuji věci,které mi jsou malé,ale ještě třeba pro někoho užitečné, jedna dívka si u mě vybrala obyčejné tričko...já jsem si u ní za to vybrala tento nádherný náramek ze kterého mám furt strašnou radost:) Přišel mi před pár dny,tak jsem ještě neměla možnost ho mít na sobě,ale i tak je super:)




Tak to by bylo pro 'haul z vinted' vše:) Ještě jednou bych chtěla poděkovat slečnám z vintedparty, které byly moc milé:)
S láskou
-A❤️

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo