MY TOP 5

Vítám vás u nového článku a dneska to bude 'my top 5', Jde o to, že vám v těchto příspěvcích budu jednou za čas ukazovat pět top věcí, vychytávek, kousků, filmů, akcí atd. atd.
Předem chci říct,že nebude vycházet pravidelně každý měsíc (jako např.playlist) a že tu tím pádem nebudou zahrnuty písničky:)


1) VITAMINY V JÍDLE&PITÍ


Poslední dobou jsem si ještě víc zamilovala ovoce a zeleninu:) 
Jelikož už je období grilovaček,griluju si papriku, rajčata naplněná mozzarelou a lilek:) ovoce jsem si zamilovala ve vodě, doma to piju pořád:)

2)SALLY HANSEN-MIRACLE CURE

Co se kosmetiky týče,zamilovala jsem si sérum od Sally Hansen na zpevnění, vyhlazení a celkově zlepšení kvality nehtu.
Funguje to zároveň i jako průhledný nebo podkladový lak:) fakt jenom doporučuji, je to pecka!
*foto nehtů vám sem dávat nebudu,mám na nich stejně ještě barevný lak,takže by vám to moc nepomohlo:D*

3)FLOWER POWER

Konečně je už hezky a tak je ideálně na to,vytáhnout kytičky. Kytičkovaný vzor jsem si totálně zamilovala- ať na tričkách, krytech na mobil nebo na mém školním batohu:)
*můj školní batoh Vans,v Čr je neprodejný, mám ho z internetu:)*
*top s kytičkama a nápisem a džíny mám z ciziny,sáčko je z H&M*

4)ZAPOJOVAT SE DO DOBRÝCH VĚCÍ

Nedávno (13.5.) proběhl den proti rakovině. Přispět jste mohli koupením kytičky,tak doufám že jste se všichni zapojili a pomohli tak alespoň dvaceti korunami:)

5) FILM LIST

Playlist jak jsem už zmiňovala v tomto připspěvku zahrnutý nebude, místo něj jsem si připravila 'film list':) Prostě vám sem napíšu několik filmů,které za mě fakt 
stojí vidět:)
•White house down (=Pád bílého domu +myslím tu verzi s Channingem Tatumem)
•Hunger Games (všechny díly)
•If I Stay (= Zůstaň se mnou)
•21Jump street
•22Jump street
•Machři
•Amorův úlet
•S láskou Rosie

-tak, to by bylo pro dnešní 'top 5' všechno...Doufám,že se vám příspěvek líbil, budu se snažit vydávat 'top pětku' např.jednou za dva týdny:) 
S láskou
-A❤️

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo