MY TOP 5

Vítám vás u dalšího dílu 'topové pětky'.
Celkově se stala nejčtenějším příspěvkem na mém blogu, z čehož usuzuji, že vás top 5 baví. Upřímně jsem dost ráda,jelikož mě baví taky...

1) FILM LIST
Minule jsem filmové tipy psala až jako poslední bod, dneska s nimi pro změnu začnu. Nějak zvlášt oblíbený nemám žádný filmový žánr, ráda koukám na komedie, horory, ale občas si také ráda pobrečím u nějaké romantiky. Dneska jsem si ale jako 'téma' vybrala romantické filmy. 
• S láskou, Rosie
• If I Stay (Zůstaň se mnou)
• Voda pro slony
• Hvězdy nám nepřáli
• Poslední píseň
• Titanic
• Můj týden s Marilyn
• Dopisy pro Julii

2) COOL KIDS LIKE READING
Ano, název druhé 'topovky' je sice trošku přehnaný, ale určitě jste pochopili, co vám tím chci říct. V dnešní době plné technologií, mobilů, televizí atd. už pravé krásné knížky čte málokdo. Přiznejme si to, ani já nejsem nějak zvlášť obdivuhodná, vášnivá čtenářka, ale na druhou stranu, na své knížky nedám dopustit. Mám ráda 'random' knížky od Johna Greena a doma mám jeho všechny (v čr dostupné) knížky. Nejradši mám asi Aljašku a papírová města, ke 'Kateřinám' jsem se ještě nedostala,ale knížku doma už mám:)




3)HODINKY
Snad každá youtuberka nebo blogerka si pořídila hodiny Daniel Welington. Původně jsem měla v plánu si je koupit také,ale nějak mě to přešlo. Moje kamarádka mi totiž dala tyhle krásné hodinky, ze kterých mám neuvěřitelnou radost! Myslím,že hodinky jsou krásný a elegantní doplněk, díky kterému nikdy nepřijdete pozdě. Ještě vám dám takovou radu...zkuste nějak lehce sladit hodily s nehty,vypadá to skvěle!



4)RETRO DEKORACE DO BYTU
Osobně na retro, starých dekoracích do bytu nebo do pokoje ujíždím a doma jich máme spousty.  Zaujmou a díky nim se rázem posune celkový interiér pokoje na jiný level. Nejraději je s mamkou kupujeme na 'blešácích' a různých trzích, jelikož tam za ně necháme pár kaček:) 




5) FRESH DRINKY STARBUCKS
Letní nápoje ze starbucks jsou prostě pecka! Doporučuji vyzkoušet,jsou výborné a mně osobně moc chutná cool lime:) pokud se vám do toho nechce investovat tolik peněz, můžete si ho vytvořit doma pomocí sirupu od jupí- liketka s mátou, ledem, limetkou a ledem!:) 
Určitě mi napište,jestli i vám drinky ze starbucks chutnají,nebo co tam prostě pijete!:D


První příspěvek za červen je u konce, a já doufám (vlastně jako vždy) že se vám líbil:)
S láskou
-A❤️

4 komentáře:

Každý komentář potěší, děkuji xoxo