OOTD 8.5.2OI5

Na 'Den vítězství' jsem si pro vás připravila můj denní outfit. Venku je krásně, cítím letní atmosféru, a tak jsem se s maminkou vydala něco nakoupit a trošku projít po Praze. Sluníčko svítilo o sto šest, tak jsem si vzala obyč černý crop top s bílými kraťásky, které jsou původně myšlené do 3/4 stehen. To se mi ale nelíbilo,tak jsem je ledabyle ohrnula:)





 *tyhle kousky najdete úplně kdekoliv, já mám crop top z New yorkeru a kraťasy vůbec netuším odkud:D*

Abych na tom sluníčku neoslepla, vzala jsem si moje oblíbené brýle. Opět je to kousek, který seženete naprosto všude a já jsem si je přivezla z ciziny.


Rozhodně nezapomeňte na nějaký zajímavý doplněk. Já jsem zvolila tenhle krásný náramek, který jsem dostala včera jako dáreček od mé tety:) 

 A samozřejmě boty! Ty si můžete vzít v podstatě jakékoliv. Ať už bílé, černé, barevné, s nějakým šíleným vzorem a nebo elegantní. Jelikož jsem ale měla ten krásný náramek, nazula jsem černé 'ťapky' (přemýšlela jsem ale i o bílých converskách). 

Myslím že tenhle obyčejný outfit dokáže ze skříně vykouzlit každá:) 
Doufám že se vám můj dnešní look líbil a určitě se těšte na další:)
S láskou
-A❤️

2 komentáře:

  1. Kde tady v ČR seženu ty brýle ? náky obchod

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo