OOTD 9.5.2OI5

Na kávě miluju snad všechno...vůni, barvu a samozřejmě chuť. Nejvíce u mě vede cafe au laît s medovým základem a skořicí (homemade) a pak caffe late.
Ano, pochopili jste to dobře,můj dnešní outfit jsem využila k příležitosti jít na procházku po Praze(konkrétně náplavce) a poté si dát skvělé kafe:) 
 Poslední dobou jsem si zamilovala jednoduché outfity v černé a bílé. Jinak tomu nebude ani dnes:) 














*tričko- united colors of benneton, džíny mám z ciziny,boty jsou air force 1 od Nike, svetřík- h&m*

Těsně po pořízení těchto fotek jsem našla skvělý obchůdek na 'Václaváku' ve kterém jsem si koupila obyč bílou, plátěnou tašku. Doma jsem ji popsala a myslím,že by se k tomu co jsem měla dnes na sobě skvěle hodila:)

*taška (původně bez potisku)- tiger...mám v ní věci do školy,ale jinak je na ní napsané "I am pescopollovegetarian":)*

Tak v tomhle jsem si dneska vyšla do pražských ulic:) doufám že se mezi váma najdou milovnice jednoduchých outfitů jako jsem já:)
S láskou
-A❤️

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo