PLAYLIST-KVĚTEN 2OI5

Tak tu máme konec měsíce máje a s ním opět playlist. Nových písniček jsem si zaposlouchala (vtipné slovo:D) docela dost,takže vám mám co představovat:) Nebudu dál zdržovat a hurá na to!
               1) Wiz Khalifa- See you again ft.Ch.Puth
               2) Jelen- Magdaléna
               3) Rihanna- American oxygen

               4) Years and Years- King
               5)  Bastille- Bad Blood
               6) George Ezra- Budapest
               7) Zara Larson- Uncover               
               8) Alesso- Heroes (We could be) ft.Tove lo
               9) Bastille- Flaws
               10) Thom Artway- I have no inspiration
              11) Martin Garrix ft.Usher- Don't look down
             12) Charlie Staight- Your House
             
Tímhle jsem vám chtěla představit písničky, které mi nejvíc hrály v uších za měsíc květen:) Byl to o něco kratší seznam než v dubnu, a to hlavně proto,že jsem neměla skoro na nic čas. Vše je hektické, pomalu se uzavírají známky a na nic není čas. Vždyť to znáte. Takže to nejsou nějaké úplně nové hity,a ale snad vám to nevadilo:) budu ráda za jakékoliv tipy, poznámky a komentáře. Jaká je vaše nejoblíbenější písnička?
S láskou
-A❤️

2 komentáře:

  1. Jéé, tak to je super, to se mi hodí, protože zrovna potřebuju obnovit playlist :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem moc ráda:) pak napiš, jestli se ti písničky líbily:)

      Vymazat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo