SPARTAN RACE 2.5.2OI5

Dneska to nebude tak úplně typické pro můj blog,ale ráda bych se s váma podělila o své zážitky z běhu Spartan race...
V sobotu se v Liberci konal běh SPARTAN RACE. Je to celosvětový běh, několika obtížností a několik věkových kategorií. Jelikož mně ještě nebylo 15, účastnila jsem se s kamarádkou lehčího běhu... Bylo tam 15 překážek a běželo se 1,5km. Ano vím,je to málo,ale s těmi překážkami to bylo fakt těžké. Uběhli jsme to asi za 20 minut:)




Startovalo se vždy stylově, ve velkém a s dýmovnicemi. Vyřvávalo se tam 'AROO' a spousta dalšího...Atmosféra byla fakt skvělá:) 

Jak už jsem řekla,běh obsahoval 15 překážek. Mezi nimi byl např. hod oštěpem, šplhání po laně, plazení pod lany v bahně, běžení v bahně, přeskakování balíků slámy aj.

*vyšší obtížnost v cíli skákala přes oheň*

Mně přišel nejtěžší první krok- vyběhnout dlouhý a strmý krpál. Pak už to bylo podle mě ok,ale nošení těžkých pytlů s pískem taky nebylo zrovna easy. Pokud jste nějakou překážku nezdolali, museli jste udělat 30 angličáků:/ to se mi povedlo jen jednou a to když jsem minula terč oštěpem. 
*moje nohy když jsem doběhla:D*

V cíli každého odměnili medailí, tričkem, banánem a troškou vody.
Teď vám sem hodím ještě fotky několika překážek v obtížném běhu pro dospělé:)

*lezení po lanu na kopec*



*tahle klouzačka by byla jistě skvělá, ale pouze když by venku nebylo 12stupňů jako včera a voda s bahnem nebyla totálně ledová*

*ručkování po dvou hodinách běhu skoro nikdo nezvládl*

*podplavávání dřevěné konstrukce jak jinak než bahnem*

*starší ségra mojí kamarádky běžela 'dospělácký' běh. Tady podlízá ostnatý drát. Celé to dokončila za dvě hoďky:)*

*už skoro v cíli, čeká je už jen hod oštěpem a skákání přes oheň*

Já jsem si to užila moc. Plánuji se tam vrátit na obtížný běh:) sice jsem si tam vyrobila pár modřin a druhý den jsem nemohla vylézt z postele,ale i tak to bylo fantastické:)
S láskou
-A❤️

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo