INSPIRATION - STRIPES



Vítám vás nejen u nového příspěvku,ale celkově i u nového formátu postu. 'Inspiration' tu ještě nebylo, tak snad se vám takovéhle příspěvky zalíbí:-) Jak  jsem psala minule, chco tu zkoušet nové věci,tak snad to nějak dopadne:-D 


Kouzlu proužků jsem propadla už asi tři měsíce zpátky, od té doby jsem si pořídila několik kousků s tímto vzorem, ale některé jsem měla už předtím. Nicméně doufám,že se vám dnešní inspirace bude líbit a třeba si něco proužkovaného taky pořídíte:-)

                                                                     Tshirt- Lindex


                                                                    Tshirt- H&M

                                                                   Bag- Primark

                                                             Sweather- Second Hand
Tak to by bylo pro první inspiration post všechno:-) Určitě se těšte na další inspirace, nápadů mám spousty:-)
S láskou
-A❤️

11 komentářů:

Každý komentář potěší, děkuji xoxo