OOTD: WALK AROUND TOWN


Říká se ´do třetice všeho dobrého´ tak doufám, že vás třetí ootd za sebou nenaštve:-) Dnešní outfit je skvělý v tom, že se hodí jak do města, do školy, na oběd i na nějakou návštěvu. Hlavní roli v něm hrají tyhle skvělé botky, něco mezi slip on a bačkorami.

Naprosto jsem se do nich zamilovala a jsou úplně mega pohodlné. Další věcí co na nich miluji je fakt, že je ještě se mnou budou nosit max dvě holky v celé republice. Proč?- přišla jsem k nim úplně náhodou. Moje prababička třídila boty a řekla, že už je neunosí, tak se mě zeptala, zda je nechci. Samozřejmě jsem po nich hned skočila:-D
 Nazula jsem je k obyčejnému oversized svetru a k ještě obyčejnějším džínám. 






boty- skříň mé prababičky
džíny- H&M
svetr- second hand (původně Topshop)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo