INSPIRATION - FLOWER POWER


Krásné letní odpoledne,
díkybohu mám teď trochu času sama pro sebe, takže jsem se rozhodla napsat nový  inspiration post.
Je to teprve druhý na mém blogu, ale první inspirace (link) byla mezi vámi hodně oblíbená.


 K létu neodmyslitelně patří květinové vzory...ať to jsou kytičky malé, nebo ať se jedná o velké květy, doma by měla mít nějaký takový kousek každá. Já jsem kytičkám propadla už před nějakou dobou, tak vám dneska ukážu své oblíbené kousky s flower printem (pozn. další kousek jste viděli např. ve festivalovém ootd)


První kousek jsem vám již zmiňovala ve vinted haulu, kde jsem si ho také pořídila. Je to tenhle skvělý, květovaný, volný cropped top od značky River Island, který totálně zbožňuju a je jako stvořený pro parné letní dny.



Můj druhý, ale asi nejvíce využívaný kousek s kytičkami je tenhle batoh od Vans. Nosila jsem ho do školy a mám ho od vánoc. V ČR ho neseženete, přiletěl mi z Ameriky:-)


Kytičky trochu jinak představuje tenhle maxi náhrdelník. Dostala jsem ho od kamarádky,ale podobné náhrdelníky jsem viděla v H&M, Claire's nebo v Sixu.


A pro dnešek poslední nápad,jak nosit kytičky, je ve vlasech. Takovouhle skvělou hippie čelenku si doma můžeš vytobit sama!:-) já ji ale mám z Claire's.


To by pro dnešní inspiraci bylo všechno:-) Určitě si něco s květinovým vzorem pořiď také a pak napiš nebo vyfoť co. A co vy a květiny? Nosíte je rádi? Určitě mi dejte vědět:-) 
S láskou
-A

2 komentáře:

Každý komentář potěší, děkuji xoxo