MY TOP 10- SUMMER SPECIAL

Dneska jsem si pro vás připravila vámi oblíbenu top DESÍTKU. Jelikož teď nevydávám vůbec pravidelně, rozhodla jsem se udělat alespoň dvojnásobnou nálož 'top pětky'. Mám pro vás spousty tipů tak doufám, že je přes prázdniny užijete :-)




1) FILM LIST
Opět začnu s filmovými tipy, a dneska to budou celé ságy filmů. Snad všichni v hnusným počasí koukají na nějaké série filmů, tak já vám sem napíšu nějaké ty mnou milované:-)
Hunger Games
Moje úplně nejoblíbenější filmy, nemůžu se dočkat poslední části:o
 Harry Potter
Kdo by neměl rád?!
Deník malého poseroutky
Srsly Áďo?!:-D jo fakt, vždy se při tom nasměji
Piráti z Karibiku
Na nich jsem vyrostla (ještě se star wars) a musím uznat, že Johny je prostě bůh O:-)
Percy Jackson
Letopisy Narnie

2) FUNKY FASHION
Teď trochu odbočím od módy a vkusu a piřádně se vyřádím. Kdy jindy než v létě?:-) Zkuste alespoň na chvilku přestat nosit stylové věci, skočte do tepláků a využijte nějakého vtipného kousku. Já miluji své tričko s emoji opičkami nebo můj 'ananasácký' obal na mobil:-D


Tričko- Primark
Obal na mobil- Claire's

3) ZDRAVÁ RÁNA
Ráno a snídaňe je základ dne! Díky volnu ve škole mám ráno spoustu času (tedy pokud jsem doma) a ten se snažím promítnout do dobrých a zdravých snídaní. Často snídám jen ovoce,ale když chci tak se s tím různě vymazluji. Na pití doporučuji jednu sklenici vody a ještě jednu sklenici třeba fresh džusu. Já ale většinou vypiju půl litru už studeného zeleného čaje a trochu vody:-)



4) CARMEX
Carmex, tenhle malý zázrak zná snad každá. Sice je v ČR neprodejný,ale i přesto ho vlastní spousty dívek. Dá se sehnat přes internet nebo v Německu, Rakousku atd.
 V létě jsou naše rty hrozně moc vysušovány, takže je radši vždy něčím natřu. Carmex je skvělý a díky své velikosti se vejde do jakékoli tašky. 


5) DERMACOL- AFTER SUN BALM
Po opalování je vždy dobré použít nějaké tělové mléko nebo zvláčňující krém. Já doporučuji tenhle od dermacolu, který se mi fakt osvědčil.


6) FAKE TATTO
Umělé tetování je jako stvořené pro léto.
Nosila jsem ho už jako malá- vždycky bývalo u kostíků nebo u žvýkaček:-D
No a teď jsem se k tomu vrátila, ať jde o krásná zlatá nebo obyčejná černá tetování. 


7) VÝLETY DO PŘÍRODY
Když je venku krásně, byla by škoda toho nevyužít. Já jsem se 'ven' vydala už na začátku prázdnin, přesněji do Rakouska do Hinterstöderu a na zážitkovou ferratu Hexenkassel. Málokdo z vás asi ví, že lezu (ať už po skalách, stěnách nebo horách) už skoro devátým rokem a tohle byla fakt pecka. Takže teď trochu odbočím a trošku se vám vychlubím krásnými fotkami mnou pořízenými právě z lezení po horách a skalách v Rakousku:-) 





8) AVÈNE TERMÁLNÍ VODA
Poslední beauty produkt, který vám tady dneska vychválím je termální voda od francouzské značky Avène. Skvěle pleť vyčistí a zklidní, což se teď hodí,jelikož naše pleť v létě na sluníčku dostává zvlášť zabrat:-)


9) BE FREE AND RELAX!
 Prázdniny jsou od toho, aby sis odpočinula a nabrala nové síly. Vykašli se na stres a učení a užívej si. Choď spát kdy chceš, bav se a scházej se s kamarády, budeš šťastná:-)
1O) SUMMER SONGS
Vím, že jsem psala, že do top pětky (dneska tedy top desítky) písničky zahrnovat nebudu, že k tomu tu mám playlist...Ale ono se těžko odolává když všude kolem mě slyším veselé letní hity. Dneska tedy udělám vyjímku a pět mých teď oblíbených písniček vám představím:)
Axwell ingrosso- Sun is shining
Walk the moon- Shut up and dance
Major Lazer- Lean on
Jason Derulo- Want to want me
Ed Sheeran- The Man


Tak to by bylo vše. Doufám, že vám tahle dvojitá nálož tipů udělala radost:) A chtěla bych vám všem poděkovat za podporu, ať v komentářích nebo "jen" v emailech nebo jakkoliv jinak. 
S láskou
-A

4 komentáře:

  1. Máš super blog :) a mám i podobné názory :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, ve kterém jsou samé skvělé věci :) To tričko je roztomilý ♥ A zlaté tetování mám taky a miluju ho!

    Gold Tattoos

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo