PLAYLIST- ČERVEN 2015

Ahoj!
Vítám vás u nového příspěvku a dneska to bude fakt po dlouuuuuhé době. Jsou totiž prázdniny a já (asi jako všechny teens) jezdím z jedné akce na druhou, z táboru na tábor apod. A jelikož jsem už stihla být i na místech, kde nebyla wifi, nemohla jsem pro vás psát a publikovat nové příspěvky. Takže až teď vydávám playlist za měsíc červen. Díky tomu, že už jsme skoro v půlce července, budou se vám možná některé písničky zdát ohrané, ale berte to prosím s tou "časovou"rezervou:-) (snad chápete jak to myslím:-D) Jsou to prostě jen písničky které mi často hrály ve sluchátkách, třeba když jsem jela na tábor:-)

Walk the moon- Shut up and dance
Jessie J- Flashlight
Rihanna ft. Kanye West & Paul McCartney- Four Five second


Tom Odell- I know
Ed Sheeran- Kiss me
Kwabs- walk
Kelly Clarkson- Heartbeat song
Tove Lo- Talking Body
Iggy Azaela ft.Jennifer Hudson- Trouble
Hozier- Someone new
Sheppard- Let me down easy
Ed Sheeran- One


Tak to je celé. Doopravdy mě hodně mrzí a štve, že playlist vydávám takhle se zpožděním, ale nemohla jsem s tím nic dělat:/ Tak snad jsem vám alespoň dala nějaké nové tipy, co si poslechnout:-)
Určitě mi napište co posloucháte vy,
S láskou
-A

4 komentáře:

  1. Já teď nejvíc ujíždím na písničce Leon On a na Coldplay :)

    Proč se učit španělsky?

    OdpovědětVymazat
  2. Ja momentálne počúvam pesničku od Rihanny BBHMM. Text alebo videoklip nesadne každému ale inak je tá pesnička vážne super :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo