SUMMER HAUL


Po delší době zase haul!:) Dneska vám ukážu pár nových věcí, které jsem si přes prázdniny pořídila, nebo které jsem dostala, jelikož jsem teď v srpnu měla narozeniny. 

První ze dvou věcí, kterou jsem si pořídila sama od sebe je tenhle tmavomodrý, skoro černý klobouk z C&A. Strašně se těším na podzim, až ho začnu nosit!

ponožky- Nike

voda- Voss

Z těchto bot mám strašnou radost. Jsou naprosto úžasný a nemůžu se dočkat, až si v nich poprvé vyrazím.

Vzorovaná, černobílá sukně je druhou věcí, kterou jsem si pořídila sama. Znáte ji už z minulého příspěvku (link).


Nike, Voss

Detail trička, které jsem dostala od kamarádky, když se vrátila z Primarku. 







3 komentáře:

  1. Ten klobouk se mi moc líbí, taky bych chtěla podobný, ale asi by mi neslušel :D

    Aussie Review

    OdpovědětVymazat
  2. Ty boty jsou peckový :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo