SUMMER (INSTA)DIARY


Jsem tu po delší době a dneska a se vám hlásím s mým letním instadiary/instagram postem. Prázdniny už máme z poloviny za sebou, a já si uvědomuji, že jsem vám během července napsala jenom čtyři příspěvky. Dneska vám tu zároveň trošku popíšu, co přes léto dělám, kde jsem byla...,takže to nebude jenom o fotkách, ale bude to i o mém létě!:)







Všechny tyhle fotky jsou pořízeny v Rakousku. Tam jsem jela lézt s oddílem na ferraty a skály. Bylo tam jako v pohádce:)




Čas mezi tábory/jinými akcemi trávím v Praze s kamarádkama, tyhle fotky jsou pořízeny na koupališti.


Bohužel, když jsem byla na táboře,v podstatě nic jsem tam nenafotila a jednotlivé momentky s kamarádkami by se sem asi úplně nehodily:-D tak tady máte alespoň motýlka na Sněžce:)



Hned po ochlazení ve vodě miluju ledové tříště a zmrzlinu. Skvěle osvěží a dodají cukry, o které řáděním ve vodě přijdeme:)


Západy slunce jsou u rybníků prostě kouzelné, doporučuji vzít někoho tobě blízkého a udělat si večerní procházku<3

A loučím se s vámi fotkou momentálně pořízenou:-)

Jak užíváte léta vy?:)
-A

2 komentáře:

  1. Life gets better! Jo to je pravda. Přes léto a tohle super počasí mě opustila depresivní nálady a jsem happy :))

    Saloos BIO Tělový Peeling Čokoláda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! V létě jsou všichni nejvíc happy a v pohodě:)

      Vymazat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo