FALL TOP 5

Krásné odpoledne všem,
dneska vás opět vítám u 'top pětky' a tentokrát to bude s podzimní tematikou.
Sice máme podle kalendáře ještě léto,ale počasí tomu moc neodpovídá...tak se pojďme podívat,na co se na podzim těšit!:)



1) SWEATHER WEATHER
Která z nás by na podzim odolala svetrům?! zahřejí a jsou pohodlné, navíc s úzkými džíny, koženou bundou a podpatky lze vytvořit spousty kombinací. Letos je jich společně s kožíšky, košilemi a klobouky všude plno, jen si vybrat svého favorita!


ze shora- Tally Wejil
H&M
Topshop
H&M
Primark Man
C&A
2) AUTUMN SONGS
Kdy jindy se zaposlouchat do pochmůrných, smutných a zamilovaných písniček,než teď na podzim?! Já naprosto miluju Eda Sheerana,zvlášť pak písničky,které nejsou až tak známé. Mimo   Eda jsem se ale zaposlouchala i do Lany a jiných,tak mrkněte na moje hudební tipy.  
 1) Ed Sheeran- Tenerife Sea
           2) Ed Sheeran- Kiss me
           3) Lana del Rey-High by the beach
           4) Ed Sheeran- One
           5) Lana del Rey-Sumertime sadness

3) COFFEE MORNINGS
Naprosto perfektní jsou rána s hezkým východem sluníčka a dobrou kávou. Můj favorit? Karamelové latte nebo cafe au lait s medovým základem.

4) KOŠILE
Právě teď slaví košile velký boom,a já je naprosto miluju. Zvlášť pak tuhle od značky Burberry London. 


          košile- Burberry
         džíny- Lindex
         klobouk- C&A
5) FILMLIST- ROMANTICKÉ KOMEDIE
Jako vždycky pro vás mám i filmlist, dneska s tematikou romantických komedií. Ty se podle mě pro deštivé,podzimní dny skvěle hodí...
• Kamarád taky rád
• S láskou,Rosie
• Nothing Hill
• 10 důvodů proč tě nenávidím
• Kašlu na lásku


To by bylo dneska všechno! Těšili jste se na podzim?:) U mě je to po létu druhé nejoblíbenější roční období. Jinak doufám, že se vám článek opět líbil, ačkoliv tu dnes bylo méně textu než obvykle:)

4 komentáře:

Každý komentář potěší, děkuji xoxo