PLAYLIST- LETNÍ SONGY

Snad každý si ještě rád připomene léto a vzpomínky. Mně k tomu dopomáhají písničky a jelikož jsem přes léto nevydala žádný playlist, berme tenhle článek jako takovou náhradu:-)
Poslouchala jsem rytmické, živé pecky, ale zároveň i mého milovaného Eda apod, takže to bude taková směsice všeho:-D No, doufám, že se v nějakých písničkách najdete a popřípadě mi i nějaké doporučíte:-)
1) Ed Sheeran- Kiss me
2) Walk the Moon- Shut up and dance
3) Lana del Rey- High By the Beach

4)Maroon 5- She Will Be Loved
5)  Flo Rida ft. Robin Thicke & Verdine White- I don't like it,I love it
6) Avicii- Nights
7) Galantis- Runaway (U&I)
8) Jason Derulo- Want to want me
9) James Bay- Hold back the river
10) Charli XCX- Break the Rules
11) Ed Sheeran- Photograph
12) Major Lazer ft. Mo &DJ Snake- Lean on
13) OMI- Cheerleader
14) Maroon 5- This summer's gonna hurt 
15)  Axwell ingrosso- Sun is shining (tu už mám teď megamocoposlouchanou -,-:D)

Které letní hit se vám líbil nejvíc a který vůbec?:-)

2 komentáře:

  1. Jason Derulo- Want to want me to je proste srdcovka :) Tak ako songy od Eda alebo Maroon 5. Úplne mi to pripomenulo leto ❤ Už aby bolo :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo