CO SE DĚLO O MÉ PAUZE?!

Krásné nedělní poledne,
Určitě jste si všimli,že už vážně dlouhou dobu nevyšel žádný článek. Tímhle příspěvkem bych tedy chtěla objasnit,co všechno se u mě za tuto dobu stalo/ změnilo a co jsem vlastně dělala:)
Poslední článek jsem napsala asi v půlce září minulého roku, no, to už je docela dlouhá doba...
Dobře,půjdu tedy po časové ose. První větší důvod,proč jsem nepsala, byl školní zájezd do Francie,který se konal o podzimních prázdninách. Jelikož jsem tam byla s kamarády ze školy,je celkem pochopitelné,že jsem na psaní neměla čas... Když jsem se vrátila z Francie, chodila jsem do školy asi týden a pak hurá opět pryč! Letěla jsem do Thajska a Kambodži... Vrátila jsem se na Vánoce,které jsem trávila včetně Silvestru s kamarády a s rodinou. Po Novém roce jsme ve škole měli zkoušky a teď?!- Teprve teď mám opět čas na to, něco napsat:) Přijde mi nefér,že jsem vás o svou Francii,Thajsko,Kambodžu a jiné okradla,tak vám sem napíšu alespoň takové miničlánky...doufám,že se vám budou líbit:)


1)FRANCIE 2015
Dobře,tak vám sem dám alespoň malou ochutnávku z krás Francie. Navštivila jsem Paříž, Rouen, Rennes, St.Michael, Saint Malo, Chartres, Versailles...prostě jsme projeli Bretaň. Strašně ráda na to vzpomínám a procházím fotky z těch kouzelných míst. Byla jsem tam s kamarády ze školy, takže jsme si to užili na 10000%! 







2)THAJSKO A KAMBODŽA 2015
Další z mých neuvěřitelných zážitků bylo  Thajsko  a Kambodža. Tam jsem se podívala na přelomu listopadu a prosince. Prošla jsem si Bangkok, Patayu, krokodýlí farmu a zoo ve volné přírodě, okolí historicky zajímavé řeky Kvaj, ostrov Koh Samet, kde jsou palmy a bílé pláže, jako na obrázcích z tumblru nebo we heart it, a taky jsme se jeli podívat do Kambodži! To byl neuvěřitelně silný zážitek,jelikož chudoba,jaká je tam, si nejspíš nikdo nedokáže moc reálně představit,pokud to nevidí na vlastní oči... Každopádně já jsem za to moc vděčná, dalo mi to hodně a jsem neuvěřitelně šťastná,že jsem měla možnost takováhle místa spatřit!:)

























Jinak mnohem více fotek najdete na mém instagramu! :)

3)VÁNOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK
Vánoce u mě letos doopravdy byly svátky klidu a pohody a moc jsem se je užila! Teď už asi nemá cenu dělat článek 'co jsem dostala k Vánocům 2015',ale třeba vám to alespoň nastíním v nějakém haulu nebo tak:) Silvestr jsem slavila s kamarády a rodiči a bylo to skvělé! 


Tak doufám, že jsem vám objasnila, proč tak dlouho nebyly příspěvky, každopádně teď už zase budou a budu se snažit, aby byly nějak pravidelně:D 
S láskou

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo