TRAVELS:BANGKOK

Vítám vás u nového příspěvku,
a u celkově nového formátu postů. Jak už jsem psala v článku 'Co se dělo o mé pauze?!' (link), tak víte, že jsem dost cestovala a jelikož cestování miluji, rozhodla jsem se vytvořit nový formát 'travels', který bude sloužit jako můj 'cestovní deníček'. Začala jsem u Bangkoku, kde jsem byla v listopadu, ačkoliv jsem ještě před ním navštívila Francii (možná i o ní časem napíšu). Doufám,že se mi povede vám alespoň z části tohle úžasné místo přiblížit a ukázat!:)


Bangkok je hlavním městem Thajska a je zajímavé především svým nočním životem. Málokdo ví, že se zde nachází nejlepší Čínská čtvrť světa. Tu jsem navštívila ještě v den mého příjezdu do města, které místní nazývají Krung thep. Znamená to 'město andělů', naproti tomu  název Bangkok si překládají jako 'vesnice  švestek'. 
 Fascinovaly mě zde hlavně barvy, vůně (hlavně speciálního ovoce durianu), světla a celková atmosféra. Lidé zde jsou moc milí, nejsou vůbec ve stresu a tak si jde jen užívat sílu okamžiku. Poprvé jsem zde  zkusila nějaké typické jídlo, konkrétně jejich polévku z citronové trávy, krevet a spousty dalších věcí. Byly to zcela nové chutě...




Z Čínské čtvrti jsme se tuktukem přesunuli na květinový trh, který mě naprosto uchvátil. Byly zde tisíce květin a celé to bylo kouzelné...

Po návštěvě tohoto trhu jsme se vrátili okolo půlnoci na hotel. 

Den druhý: 
V Thajsku je asi 95% populace buddhistické víry a v Bangkoku se nachází tři nejdůležitější chrámy se sochami Buddhů. Nejdůležitější je chrám Smaragdového Buddhy, ve kterém je asi 40cm vysoká soška, nesmělo se tam fotit, takže bohužel vám to neukážu, ale dám vám sem několik fotek z chrámových komplexů a z komplexu královského paláce. Král a královna tu jsou obecně velmi oblíbení (tedy alespoň to tak vypadá, Thajci ale prý mají v zákonech je mít rádi,takže je to diskutabilní), všude visí jejich fotky a v každé ulici najdete královskou vlaječku. 










Po dlouhém procházení chrámů jsme se navečeřeli a šli do místního divadla, kde jsme shlédli úžasné představení a já si poprvé sáhla na slona (později jsem ho sama i krmila a seděla mu za krkem,jela na něm atd.), ale poprvé to bylo super, jelikož slony miluju!
Na závěr vám sem dám ještě selfie s Buddhou, fotku úrovně mytí nádobí, výhled z mého pokoje a vysokou dopravní úroveň:D Doufám, že se vám příspěvek líbil a určitě mi napište, jestli mám takovéhle ´cestopisy´ psát častěji!:)





pozn. Ano, v Bangkoku jsem strávila jen 2 dny a poté jsem odtamtud ještě odlítala. Z Bangkoku jsem se přes krokodýlí farmu dostala na Pattayu, kde jsem byla skoro až do konce,ale to zas v jiném článku
-S láskou

8 komentářů:

  1. Bangkok vypadá úžasně :o A ten květinový trh :3 určitě ještě piš o cestování, protože je to fakt skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Moc jsi vše hezky popsala! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krása! Moc jsi vše hezky popsala! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky i skvělý popis :) vypadá to tam moc hezky, líbí se mi ta jejich archtektura :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, ano, je to něco úplně jiného než u nás :)

      Vymazat
  5. Vypadá to krásně, taky bych se tam moc ráda vydala!

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo