TRAVELS:CROCODILE FARM SAMUTPRAKAN

Ahoj,
dneska to bude opět post z mých cest! První článek byl o mé návštěvě Bangkoku (link) a já si řekla, že půjdu po časové ose, jak a co následovalo. Z Bangkoku jsme se měli přesunout na Pattayu, kde jsme měli až na menší výjimky zůstat až do konce našeho pobytu v Thajsku. Cestou jsme udělali asi tříhodinovou přestávku na (nejen) krokodýlí farmě Samutprakan a o té dnešní příspěvek taky bude!:) 

Bylo mi řečeno, že to bude ´pouze´krokodýlí farma, ale nakonec se ukázalo, že to vlastně byla obrovská zoo v přírodním krásném prostředí. Krokodýlů tu bylo asi 60000 včetně různých vzácných druhů-albíni apod. Viděli jsme tu vyhlášenou krokodýlí show-viz fotka na úvod postu a také jsem si je nakrmila...
(omlouvám se za kvalitu fotky, je to focené mobilem)


Dále jsem měla šanci nakrmit si zde moje milované sloníky (kteří zde také měli svou show, při které malovali chobotem a namalovali strom, jiní zas hráli fotbal atd.) a také jednoho tygra...





A nakonec asi to nejlepší...Pochovala jsem si a vyfotila se s malou opičkou, která mi seděla na klíně. OMGSH FCKNGDNESS to bylo tak strašně skvělé! Těžko se to popisuje,ale byl to strašně těžko popsatelný zážitek:)


Na úplný konec vám sem hodím ještě jednu fotku se slonem, protože sloni jsou prostě top:D

Tak jo, dneska to sice bylo s mnohem méně textu než u prvního travel postu, každopádně doufám, že se vám příspěvek líbil a že vás takové články baví:)!
S láskou

4 komentáře:

Každý komentář potěší, děkuji xoxo