WINTER PLAYLIST

Zima je mé méňe oblíbené roční období,tak si ho alespoň zpříjemňuji písničkami. Tuhle zimu to u mě na plné čáře vyhrál Tom Odell,kterého jsem si neuvěřitelně zamilovala a kdyby se náhodou chystal do Prahy na koncert,určitě bych na něm nechyběla!
Mimo něj zůstávám stále věrná Edu Sheeranovi, který mi ve sluchátkách hraje už nějaký ten pátek. Jak jinak,pojďme se mrknout na písničky,které jsem pro vás shledala mými favority!

                             



 1) Tom Odell-Know
 2) Kodaline- High Hopes
 3) Tom Odell-Grow old with me
 4) Justin Bieber- Sorry
 5) Tom Odell-Heal
 6) Ed Sheeran- A team
 7) Ed Sheeran- Lego house
 8) Tom Odell- anybody for anyone
 9) Kodaline- All i want
 Chápu ale,že ne každému tenhle pochmurný typ písniček sedí,proto dávám 4 tipy z trochu jiného soudku. Všechny nejsou žádné novinky, některým z vás se nějaké možná budou zdát ohrané,ale já si je právě zaposlouchala!
1) Jess Glynne- Take me home
2) Calvin Harris & Disciples- How deep is your love
3) Anna Naklab- Supergirl
4) Coldplay ft.Beyonce- Hymn for the weekend
5) Charlie Puth- one call away

To by bylo pro můj zimní playlist všechno! Které písničky zněly tuto zimu ve vašich uších?:) 


2 komentáře:

  1. Skvělý playlist! Hlavně Eda miluji, ale Justinovo nejnovější album se mi zdá také hodně dobré!

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo