BRUNCH TIME

Ahoj, 
dnešní článek bude z trochu jiného soudku než ostatní, ale proč nezkusit i trošku něco jiného. Během mých (sice krátkých:(( ) Velikonočních prázdnin nemám brzké vstávání na denním pořádku, snídám vždy pozdě a tak jsem se rozhodla, že pro vás sem napíši několik tipů na skvělý brunch.



 Vrtá ti hlavou, co slovo brunch vlastně znamená? Je to něco mezi breakfast a lunch -tedy něco mezi snídaní a obědem a jí se cca mezi 10-11.30 dopoledne:)

1) ITALSKÉ TOASTY
Hned první recept je velice jednoduchý, ALE... Já k němu používám rajčatovou omáčku(v našem případě spíš pomazánku), kterou jsem si přivezla z italského Tesca s v ČR jsem si nevidělat (to ale nevadí, jednoduše si ji můžete vyrobit      -budete potřebovat rajčata a špetku soli, stačí to dohromady rozmixovat a voilá! je na světě:))
Potřebuješ: toasty. připravenou rajčatovou pomazánku, italské bylinky -koření a sýr Hermelín nebo                       Brie
                  




2) BANÁNOVÝ MILKSHAKE
Druhý brunch tip je banánový milkshake. Určitě nejsem sama milovnice čerstvých fresh džusů, milkshaků nebo všelijakých smoothie. Příprava je naprosto super jednoduchá, tak hurá na to:)
Potřebuješ: mléko, banán,(trošku medu)
Banán si nakrájíš na malé kousíčky dáš do sklenice. Zaliješ mlékem, dle toho, jak moc hustý shake budeš chtít a rozmixuješ! Já nemohla najít ruční mixér, tak jsem si pomohla s takovoutou věcí na rozdělávání vajíček:D Pokud chceš shake sladší, přidej trochu medu:) A jsme hotovi!




3) OBYČEJNÉ MÜSLI S JOGURTEM
Müsli s jogurtem snídá nebo alespoň snídal každý z nás alespoň jednou v životě:D Myslím, že popisovat postup tedy fakt nemusím, dám vám ale jeden tip -ozdobte si to nakrájeným ovocem, více to celkově zasytí a přeci jen, jíme i očima:)










4) NEPEČENÝ ZDRAVÝ DORT
Pokud víš už večer dopředu, že se druhý den vyspíš do růžova a chceš si dát k brunchi něco fakt dobrého tak je tenhle skvělý nepečený dort právě stvořen pro tebe:)
Potřebuješ: piškoty, zakysanou smetanu, ovoce (mandarinky, jahody, banány) a jakoukoliv formu na dort
Postup přípravy je naprosto jednoduchý. Do formy si vyskládáš 1 vrstvu piškotů, na to vrstvu smetany, na to vrstvu ovoce a celý tenhle proces prostě několikrát zopakuješ. Přes noc dáš dort do lednice aby ztuhl a ráno si můžeš pochutnat!



Tak a jsme na konci. Jaká je tvá nejoblíbenější snídaně nebo brunch?:) 
xoxo

7 komentářů:

  1. super článek!! o slově brunch jsem slyšela ale nenapadlo by mě, že je to spojení breakfast a lunch. :D
    já každý den snídám cereálie s mlékem (fakt každý den) ale poslední dobou si dávám i jablko :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tá nepečená torta vyzerá fantasticky :)vlastne aj všetko ostatné :D
    https://myretroromance.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Tá nepečená torta vyzerá fantasticky :)vlastne aj všetko ostatné :D
    https://myretroromance.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Milkshake si chci už dlouho udělat a banánový ♥.. To by bylo :D.

    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě mám dost ráda borůvkový nebo malinový:D :)

      Vymazat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo