CHEERLEADING: ROLLER COASTER CUP 2016

Ahoj,
moc často vám nepíšu články z mého života, vlastně tenhle je jeden z prvních řekla bych, takže mě vlastně vůbec neznáte a nic moc o mně nevíte... Na konci ledna jsem se s kamarádkami rozhodly, že spolu začneme sportovat a jelikož jsme chtěly něco holčičího a týmového, rozhodly jsme se pro cheerleading! No a jelikož se včera konala naše první soutěž, dnešní článek bude právě o cheeru.


Cheerleading je typickým americkým sportem, pokud absolutně nevíš oč jde, doporučuji film "Bravo Girls: Všechno nebo nic" -jinak bych to ale popsala jako něco mezi gymnastikou, roztleskávačkama, tancem a akrobacií:) existuje spousty podkategorií, já jsem se včera na soutěži účastnila jenom juniorského cheeru. 
 Před soutěží jsem byla straaaaašně nervózní (chtěla jsem zdůraznit, že jsem byla nervózní fakt hodně, jelikož jsem to holkám z týmu nechtěla zkazit), jakmile jsem se ale potkala s holkama asi 6 hodin před naším vystoupením, všechno to ze mě spadlo a já si jenom užívala skvělou atmosféru a zábavu. 

Pokud chcete vidět více fotek, nejen z mého telefonu a nejen z mého týmu, mrkněte na instagram #rcc16 (link).








Tímhle bych chtěla všem strašně moc poděkovat, sice jsme nevyhrály, ale i přesto jsem si to neuvěřitelně užila a bylo to fakt super. Jsem za svůj tým strašně vděčná, holky jsou víc než skvělé!
xoxo



16 komentářů:

  1. Alespoň v naších končinách vážně zajímavý koníček. :) Ani jsem nevěděla, že se to tady taky dělá. Je super, že tam máš kamarády a baví tě to.Moc pěkný blog. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Týmů je v Praze i jinde po ČR celkem dost, řekla bych :) jinak moc děkuju

    OdpovědětVymazat
  3. Je skvelé, že sa tomu venuješ! Prajem veľa úspechov. :)

    Nechceš sa vzájomne sledovať? :)
    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju moc! Určitě můžeme, jakmile se dostanu na počítač, sledování ti hodím)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak slyším o tom poprvé, rozšiřuješ mi obzory :) Nedávno jsem také začala tancovat- zouk, to také moc lidí nezná :) Vyhrávat nemusíš, hlavně, když tě to baví, hýbeš se a dostaneš z těla a z hlavy, co potřebuješ :)
    E.

    vlasopece.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, určitě na ten tvůj tanec mrknu třeba na ytb, abych také viděla něco nového :)

      Vymazat
  6. toto sa tu v európe ešte robí a v susedných čechách wau ! ked som bola mala som chcela byt práve tým :D super !

    TeenMumy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po koukání na americké filmy ze středních to byl snad sen každé malé holky :D <3

      Vymazat
  7. Máma vždycky chtěla abych byla roztleskávačkou, ale nepovedlo se. Mojí láskou je street dance, hip hop :D
    Ale je super, že tě to baví! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tanec jako takový až tak nadaná nejsem,ale určitě mi napiš název tvého týmu a mrknu na vás :)

      Vymazat
  8. O tomhle sportu slyším poprvé, ale rozhodně to vypadá na zajímavou aktivitu :) Vašemu týmu a tobě jinak přeji spoustu úspěchů a ať vás to stále baví! :)

    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Nepočujem o tom prvýkrát, ale nikdy som nevedela, že sú tu súťaže. :) Zaujímavé a pekný článok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) ano, soutěží je celkem dost a řekla hroozně moc jich je i mezinárodních:)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Ano, ačkoliv se to nezdá, je to dost náročné:)

      Vymazat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo