MY SNEAKERS COLLECTION FOR SPRING 2016

Ahoj,
uplynulý týden jsem měla (už konečně, díkybohu) ve škole volno, atak jsem se rozhodla zase nafotit nějaký příspěvek. Snažila jsem se vymyslet něco, co mě osobně u ostatní baví číst, tak jsem dospěla k postu "MY SNEAKERS COLLECTION FOR SPRING 2016", což kdo neví, znamená "moje sbírka tenisek na jaro 2016". Tenisek tu sice bude nejvíce, ale nebude to jen o nich- nafotila jsem i pár bot na podpatku. 




1) SPORTS GIRLS DO IT BETTER
Jako první jsem si připravila moje asi nejoblíbenější boty- Nike. Jsou pro mě nejpohodlnější, jsou krásné, kvalitní, vhodné i na sport (většina z nich původně tak určená) a hlavně jich existuje tolik druhů, že si snad každý vybere. Na fotce vidíte: růžové Nike Training a dvoje Nike Roshe Run.
"Celovzorované" Roshe runy jsou mamky, stejně jako Adidas Superstar, které tady ještě uvidíte, ale naštěstí máme skoro stejně velkou nohu, tak si je můžeme půjčovat :)


2) WHITE POWER

Nevím jak vy, každopádně já bílé boty miluji ( i přes fakt, že jsou bílé max 3 dny). Nízké conversky jsem si pořídila už po druhé- ty první už se víceméně rozpadly- a jsou to moje srdcovky. Hodí se téměř ke všemu a svůj botník si bez nich nedokážu představit. Jako druhé boty na fotce jsou již zmiňované mamčiny Adidas Superstar, které má strašně moc lidí, takže jste  o nich už určitě slyšeli.
Já jsem věrná svým Nike botám, ale musím uznat, že si je od mamky asi také někdy půjčím:)


3) STAY HIGH

Jak už jsem říkala, slibované podpatky. Já své "plesové boty" kupuji zásadně v Yellow Gallery v Praze, která se nachází cestou u Příkopů na Staroměstské náměstí a jsem tam strašně spokojená. Mají super ceny a široký výběr, takže pokud nevíte kde sehnat botky, které snad nikdo nebude mít, určitě to zkuste tam. Jako druhé tu jsou k vidění ne úplně jarní boty, tady působí strašně mohutně, ale na noze se to ztratí. Mám je už celkem dlouho, mohli jste je vidět už v jednom poměrně dávném ootd (link).

4) VINATGE 

Poslední boty jsou fakt hodně vintage a retro. Ale jak je módě známo- vše se vrací- takže je využiji třeba jako jsem to již jednou udělala v mém ootd (link). No, tohle jsou pravé experimenty, tak mi napište co si o tom myslíte.

Tak a jsme na konci. Líbí se vám mé boty? Bez kterých byste se neobešli na jaře vy?
xoxo

10 komentářů:

  1. Conversky a Adidasky u mě vítězí, také vlastním..:) Tyhle typy článků mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  2. :) to jsem ráda, taky mě baví je číst u ostatních

    OdpovědětVymazat
  3. ty Nike jsou krásné:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Botky jsou všechny super! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Loving this post, thanks for sharing! I really like your blog, let me know if you would like to follow each other! x

    adelelydia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. thanks you, sure,if u want u can start:) you´re blog is amazing xo

      Vymazat
  6. Nejvíc se mi líbí oranžové Nike a bílé Adidas :-)

    Já si letos koupila čistě bílé tenisky, pak černé z pevnějšího materiálu do deště a chci si koupit ještě šedé tenisky. :-)

    http://kosmetickysvetz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo