OOTD: CLASSY BUT SASSY

Ahoj,
od posledního ootd- outfit of the day- uběhla více než dlouhá doba, tak mě napadlo zase jeden nafotit. S přicházejícím jarem můžeme pomalu začít svlékat desítky vrstev a když se počasí opravdu vyvede, můžete se inspirovat právě tímhle postem. Vsadila jsem na prvky, které se určitě vyplatí mít v šatníku, jelikož jsou nesmrtelné a dají se nosit na tisíce způsobů. O jaké prvky že se jedná? -úzká sukně a koženkový křivák. Oba letos na jaře zažijí obrovský comeback a v obchodech jich máte na výběr více než dost.

Já svoji sukni pořídila za skvělou cenu-asi 130 korun- a to nebyla ani ve slevě. Při nákupu jsem kladla v podstatě důraz jenom na délku. Původně jsem chtěla končící alespoň u kolen,ale když jsem si ji zkusila, pochopila jsem, že se svou výškou (spíš nížkou) si žádnou takovou pořídit nemohu. Vypadala jsem, že mám nohy ještě tak o polovinu kratší, než v realitě jsou :D. 



Do úzké sukně jsem zastrčila bílé tričko s miniaturní stojáčkem a jemnými podélnými vroubkami. Tyto nenápadné detaily obyčejné tričko moc příjemně oživí a mě baví. Přes tričko už přijde jenom koženkový, černý křivák a tradá!-outfit je na světě:) Na nohy jsem obula svoje milované nízké conversky, elegantnější varianta by z toho byla, přidáním alespoň nízkých podpatků a výměnou křiváku za blejzr. 






Sukně- New Yorker
Tričko- Primark
Křivák- Primark
Boty- Foot Locker
Sunnies- H&M

22 komentářů:

  1. Pěkný outfit, ta sukně se mi moc líbí :)
    Veronicas.life8

    OdpovědětVymazat
  2. skvelý outfit :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  3. Great combination! Thanks for your lovely comment on my blog and for your visit! Hope you come back very soon to my blog :)
    xx

    Eli

    www.acurlystyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Pekné, mne sa páčia tenisky :)

    OdpovědětVymazat
  5. You look so cool!

    http://chicglamstyle.com

    OdpovědětVymazat
  6. Bílé kecky, to jsou také moje favoritky :))

    OdpovědětVymazat
  7. Nedávno jsem si pořídila sukni, z které mám naprostou radost, protože se dá nosit na milion outfitů. :-)
    Máš hezké fotky a jako outfit je to naprosto skvělý!

    OdpovědětVymazat
  8. Fotky super! :)
    Co se týče outfitu, není to vůbec zlé. Naopak :) Hezké :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo