SIMPLE ART -TUMBLR OUTLINES


Ahoj,
dnešní post bude vlastně dost o ničem:D Ne dělám si joke, bude to taková inspirace, co se naprosto jednoduchých kreseb týká. Jsou to jen moje čmáranice, nic přesného, dělaného většinou, když se nudím. Pokud máte tumblr nebo we heart it (link na můj profil), určitě takovéhle outlines znáte:)
Je to úplně jednoduché a zvládne to každý...










Tak, to by bylo pro dnešní post všechno:) Doufám, že jsem vás třeba inspirovala a že se vám post líbil
xoxo

15 komentářů:

  1. Hey. Do you click in my post?
    http://twosistersbloog.blogspot.com/2016/03/mini-outfit.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tie obrázky sú strašne super :))
    https://myretroromance.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Dobré, hezké, krásné :) Holt nám neumělecky nadaným se o takovýchto kresbičkách může jen zdát :D

    Piosek
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak to moc děkuji, ale vážně, žádná věda to není :)

      Vymazat
  4. Chtěla bych umět takto kreslit. Jsem na kreslení trochu levá, ale baví mě to a kreslím pro sebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, hlavní je, když to člověka baví :)

      Vymazat
  5. kreslis fakt pekne a paci sa mi, ze tak inak:)

    Pozyvam na VELKU GA o Nivea, Rimmel a ine! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tohle jsou ale jenom čmáranice na zabití času:) jinak kreslím i normálě- studijní kresby, portréty aj:)
      určitě na GA mrknu

      Vymazat
  6. In love!!!
    fefaliciousss.altervista.org

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo