WINTER TOP 5

Sice už je březen,
ale to nic nemění na faktu, že je furt zima, a také se furt jezdí na hory, takže v celku, proč neudělat (dodatečně) zimní 'top pětku'? Dneska vám ukážu pár věcí, které na mé méně oblíbené zimě shledávám pozitivními a třeba i vám tohle studené počasí zlepší:)




1)HOT DRINKS
Kafe, čaj, horká čokoláda....existuje od každého tolik druhů,že si každý musí vybrat! Sedět v zimě po ránu na zastávce,žádná pecka není, ale termohrnek s nějakou dobrotou dokáže takové ráno vždy zpříjemnit:) 


2)PROCHÁZKY VE SNĚHU
S kamarády po škole ráda chodím ve sněhu po zasněžené Praze. Je to kouzelné a můžete si užít spousty legrace, stačí jen odbočit do nějakého lesíku nebo parku a pořádně se zkoulovat! Nebo vezměte boby, sáňky  a lopaty a pořádně si zajezděte #childhood


3)SLEDOVÁNÍ FILMŮ A SERIÁLŮ+FILMLIST
Zima je ideální období na sledování seriálů při dlouhých večerech. A jaké jsou moje oblíbené seriály? Nejoblíbenější je stoprocentně American Horror story, viděla jsem všechny díly všech sérií, některé třeba i pětkrát. Druhý seriál na kterém ujíždím jsou Pretty little liars (prolhané krásky) a do třetice Simpsonovi. Věrná zůstávám ale svému milovanému Spongebobovi, se kterým jsem prožila dětství:D Miluju ho!
Dále jako pokaždé přidám malý filmlist, dnes s hororovou tematikou, přeci jen, na lyžácích je s kamarády po večerech koukat na něco pěkně strašidelného super!
 Sinister I. a Sinister  II.
• The Babadook
• Saw (všechny díly)
• Evil Dead
• Žena v černém
• 3:15 zemřeš
• Záhada Blair Witch
• V zajetí démonů
• kruh

4) LIP BALMS POWER
Zimu bych bez svých milovaných balzámů na rty nepřežila. Já osobně trpím na neustále suché rty, takže bez alespoň jednoho v tašce nevykročím z domu. Mým favoritem je už asi rok Carmex, který umí zázraky. Dále jsem si poslední dobou oblíbila můj nový přírůstek z Primarku, který má snad to nejhezčí balení na světě!



5) MAKE ART, BE ART
Studené večery podle mě přímo vybízejí k tomu, vzít do ruky tužku nebo štětec a něco vytvořit. Skvěle se tím vyjadřují emoce, pocity a nálady. Pokud si myslíš, že nemáš talent, tak to přeci vůbec nevadí. Zkus něco abstraktního nebo něco v jednoduchých liniích (link). Nebo pokud vyloženě nejsi typ na malování, zajdi si alespoň na nějakou výstavu. Já doporučuji Czech Press Photo, které je na Staroměstském náměstí a mně se moc líbila! :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo